yasemin1812 Ozra Kolay gelsinn , robotcağızdan memnun musunuz bende ıstiyorum da hangi marka önerirsiniz
Ozra yasemin1812 elim ayağım oldu resmen çok memnunım haftada 1 kendim süpürüp siliyorum sadece. Roborock q7max benimki
Orenda_ yasemin1812 Bebeğimi uyutucam sonra biraz yatacağım iftar için yemek hazırlığına başlayacağım.Vaktim olursa uyanınca bebişkomu yürüyüşe çıkaracağım.🌷
Ali_atlasinannesi yasemin1812 şimdi film izliyordum bitti evleri süpürmeye düşünüyorum çamaşırlar dürülecek kirliler var onlar makineye atılacak akşama yaprak sarması yapmayı düşünüyorum yapabilirsem onu yapacağım birde araya kahve sıkıştırabilirsem kahve içeceğim balkona çıkıp hem bebişi de güneşlendiririm
OgrtmnHnm1 yasemin1812 sabahtan beridir hastanedeyiz hala isimiz bitmedi. Bebegim prematüre olduğu için kontrolleri var (çoklu takip oluyor)
Belinaytuana yasemin1812 ben oruçlar baslamadan bütün evi dipten tırnağa sildim supurdum yıkadım kafam rahat orucumu tutayım dedim bide ne goreyim cumartesi regli oldum bugün bitiyor yarın oruçlu olacağım ona göre eve gidip yarın için bisiyler hazırlayacağım hastanede kalacağım yarın alakasız gibi oldu ama anlatmak istedim🙊 siz neler yapıyorsunuz yada ne yapacaksınız
yasemin1812 Belinaytuana Neden hastanede kalıyorsunuz😕 bende duş aldım , evi sildim, çamaşırları yıkadım, bebişle dolaşmaya çıktık, yemek yaptım bu şekilde 🥰
hndathn yasemin1812 evi süpürdüm toz aldım.dunden yemeğim var akşam çayın yanına dereotlu poğaçayla güllaç yaptım arada kızımla oyun oynadık falan fisman iste
Belinaytuana yasemin1812 güzel güzel vaktiniz olsun doyasıya eğlenin oh.😅 Anneannem hasta da kalpten o kadar torunun içinden bı ben bakıyorum işte kimse gelmiyor fazla annemi de koyamiyorum zaten hasta canı sıkılmasin diye bende arada kaynayıp gidiyorum anlayacaginiz 🥲