Arkadaşlar 7.5 aylık bebeğim üç gündür ellerini döndürüyor. Açıp kapatıyor. Ama daha çok döndürme hareketi yapıyor. Ellerini kendi etrafında döndürüyor. Biliyorum ki çok küçük daha ve her şeyi keşfedip deneyimliyor. Ama internete yazınca otizm belirtisi diyor. Çok küçük daha böyle bir şey düşünmek bile istemiyorum. Sizlerinde başına böyle bir şey geldi mi? Bebeklerin yaptığı basit bir harekettir belki diye düşünmek istiyorum. Öğrendiği şeyi tekrar etme bebeklerde sık görülen bir şey 3 4 gündür ara ara yapıyor. Bugün unutmuştur artık dedim ama uyanır uyanmaz yine yaptı.