melike3593 benimde 2 ay 18 günlük kızım, gündüz 2 uyku yapıyor geceleri de güzel uyuyordu 9.30 gibi uyuyup 12de kalkıp beslenip 2:50 gibi uyanıp tekrar beslenip bi daha 5te kalkıyordu sonra şekerleme uykusu işte 6:30 ayaktayız, dün gece hiç uyumadı çok ağladı gaz çıkarmaya çalışırken hep ağladı yatırıyorum ağlıyo kasıkları ateş gibiydi kakasını da haftada 1 kez yapıyo bu aralar zorlanıyoruz 🤦♀️