Yanakları kızarmış egzama gibi olmuş yine. Krem sürüp hemen uyutayim dedim kremden sonra gözlerini ovaladi acaba yakmış mıdır yikasam uykusu açılacak, zaten 2 dakika içinde uyudu bir şey yapmalı mıyım sizce?
Uyurken sürsem uyanacak bu yüze krem sürme işini hiç sevmiyorum ya. Elleri sürekli yüzünde zaten.