Cerennx Benim oğlumda 1 yaşında bazadan düşmüştü. Hemen araştırma hastanesine götürmüştük. Muayene tomografi derken en son beyin cerrahına göstermiştik. Beyin cerrahı aynen şunları söyledi “Neden hastaneye getirdiniz ki. Aynı durumu benim yakınlarım yaşasa hastaneye götürmesine asla izin vermezdim. Eğer çocuğun hareketlerinde gariplik, kusma göz kayması gibi belirtiler yoksa kesinlikle hastaneye götürmeyin. Bizim heryerimiz yara bere içinde, bu şekilde büyüdük. Kimse bizi hastaneye götürmedi. Prosedür gereği tomografiye sokmak zorundayız. Tomografi çocuklar için lösemi ihtimalini yüzlerce kat artıyor. Buna hiç gerek yok. Bundan sonra öyle yapın dedi.