hsenamt Sevgili anneler, bebegim 34 günlük. Emziriyorum ama gunde en fazla 2 defa da mama takviyesi yapıyorum. Sorum şu Bebeğimin doyup doymadigini nasil anlarim ben? Mama kullanmak istemiyorum ama emin de olamıyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var
Hlmylmz hsenamt emdikten sonra halsizler veya göğüsler kaynar süt var diye sen takviye al süt varsa. İle mama. Veriyorsun en kötü kucağında pışpışlarsın sütün gelene kadar baktın durmuyor anne sütü verirsin uyur uyanınca oynarsınız kucak falan derken huysuzlar anne sütü uyur ilk zaman çok uyurlar zaten mama gaz da yapar sütün varken büyük nimet baktın akşamları sütün bitti gelmiyor bebişte ağlamaktan uyumuyor mama ver ama sen dinlen sütün artsın
zeyzey001 Bez sayısından anlayabilirsiniz veya emdikten sonra yada mamadan sonra huysuzluk yapmıyorsa doyuyordur mutlaka
ozge_gokce Kirlettiği bez sayısı 6 dan fazlaysa ve çiş rengi berraksa doyuyordur. Bunların dışında da gazını çıkardıktan sonra huysuz değilse ve kolay uyuyorsa doyuyordur.
hndathn Günlük 4 5 tane bezi bir paket sana yağı ağırlığında oluyorsa aylık kilosu 500gr-2 kg arasiyda bu gayet yeterli olduğunun göstergesi.