ygtirmk Bebeğim 24 saatte 3 defa fazla ve sulu kaka yapti internetten baktığım kadarla 3 5 defa da ishal deniyormus bu arada bebeğim 3 buçuk aylık sizin basiniA gelen varmı doktora goturmelimiyim sıvı kaybından korkuyorum
berfgen ygtirmk yok ya 3 fedaysa skntı yok benim bebeğim 6-7 defa bile yapıyor ishal gibi böyle baya sulu ama meğerse alerjiymiş süt ve yumurtayı kesince azıcık düzeldi