Deletedmom_108 demirtug Ay aşısını oldu bugün kızım ateşi 37.5 olduğunda 1 çay kaşığı calpol verdim ateşi düştü belli bir süre sonra tekrar çıkmaya başladı 5-6 saat geçmişti. 1 çay kaşığı calpol daha verdim baktım düşmüyor hemen doktorunu aradım ve 1 çay kaşığı calpol daha vermemi söyledi ve hemen düştü ateşi çok şükür. Yani diyeceğim şu ki doktorumun bana dedi ki 1 çay kaşığı yerine 1 tatlı kaşığı sa verebilirdin baştan. Öyle yapabilirsiniz. İnce zıbınla tutun ayrıca üzerini giydirmeyin bir süre.
Yncatc demirtug paranox s yarım olarak ben o şekilde kullandım fitil ilk çocuğumda ikinci bebegimdede öyle 3 buçuk aylık benimde iyi gelir