Seda_Hira Kızlar manuel pompa kullanıyordum ama kollarım bileklerim yoruluyor tutmuyor ve süt çıkmıyor böyle oluncada moralim bozuluyor. Elektrikli pompa alıcam ama sizce we baby mi baby plus mı
Hemera Seda_Hira ben wee baby aldım ama çok fazla canım yandı kullanamıyorum maalesef. Bir de elimle sıksam makinedekinden daha fazla çıkıyor süt 🤷♀️
Caninanasi Asla lansinosh alma, çekim gücü düşük hiç anlamsız... Mamajoo ya tek gecerim, daha fazla çekiş gücü olan var mı onu bilmiyorum mukayese edecek olan gelsin...
nhlnhl Biz yoğun bakımda yattığı için avent almıştık çok memnun kaldım ne acı oldu ne de sütte azalma