defneilaymom Bugün 15 günlük oldu bebişim. Buaralar sürekli boğazına süt kaçıyo. Daha önce yaşayan var mı
bomgomy defneilaymom normal degılmı sizce? Daha once yaşamayan varmıdır yani 10 bebekten 9 una kacıyor