Oglum yenidogan gecmryen pisigi vardi ogle boyle pisik degil bez degistirdik primaya gectik yik alti hep acik kldi yok zaten dogdugundan beri pamukla siliyordm islak mendil hic degmedi 4 kere dr gttik yok en sonunda o kanayan yara olmustu artik delinmişti poposu en iyi gelen ilaci yaziyorum tabiki bize doktorumuz yazdi ama sizde danisarak deneyein 1 gunde bile fark etti 3 gunde kanayan yaralar tamamen kapandi.cok buyuk olanlar kapanmasina az kaldi.rifocin denilen bi igne ampulu rif 125 diye geciyor onu trosyd krem den azcik bi kaseye dökün uzerinide siringayla rifocin igne ampulunden sıkin bi kac damla her alt acmada ksristirp sürün.yada krem surun ustune rifocin igneden bi iki damla sıkın altni baglayn dua ediceksnz Alahin izniyle o kdr kesin diyorum.sirf yazabilmk icn buraya caresiz annelere diye uye oldm ceken bilir çünkü bu pisik illetini ve bu arada sut urunlernide kestm