Merhabalar bebeğim 46 günlük geceleri bir iki kere emziriyorum bazen bir kere emziriyorum alarm kuruyorum ama uyanamıyorum.uyuyakalıyorum bebeğimde uyanmıyor uzun bi süre geçtikten sonra acıkınca ağlıyor.Bende o zaman uyanıp emziriyorum.Sizce normal mi yoksa azmı beslenmiş oluyor😔