Eglenogren Selam arkadaşlar. Ben öğretmenim çocuklardan sürekli hastalık bulaşıyor ve bağışıklığım o kadar düşük ki yani sınıfta biri hapşırsa ilk ben hastayım o derece. Şimdi de boğazım deli gibi ağrıyor. Bu bağışıklık nasıl yükseltilir siz hastalıklardan nasıl korunuyorsunuz? Önerilerinizi bekliyorum
Synmannesi Eglenogren sağlıklı beslenme Multivitamin Meyve sebze Geçmiş olsun canım kanın iyi mi baktır
Meri-Mel Eglenogren Ben de ücretli yaparken öyle idim ,şimdi de hiç hasta olmaysn eşim öyle özelikle asilardan sonra bu şekilde olduğumuzu düşünüyorum ne yaptıysam duzelemedik evde olunca ben bu yıl rahatım ama eşim olunca yine bulaş oluyor çocuğa falan 😔
Eglenogren Synmannesi teşekkür ederim kanıma baktırdım b12 çok düşük ama takviye kullanıyorum. Multivitamin sorayım bir doktora emziriyorum ama herhalde uygun vardır
Synmannesi Eglenogren uzun süre kullanımda vitamin ya da multivitamin ise yarıyor canım bol saglklı şeyler ye
Eglenogren Meri-Mel bende gebelik iznindeyken asla hasta olmadım bu yıl okula başladım sürekli hastayım ya. İşin kötüsü bebeğimi de hasta ediyorum.
Meri-Mel Eglenogren Rabbim şifa versin inşallah canım bol bol vitamin takviyesi almak lazım hiç almadım ama eşime doğal şeyler yediriyorum çocuk gibi bakıyoruz zencefil zerdeçal ballı tüketti sürekli , ekstra olarak bol bol pekmez yedi sabahları bol meyve tüketiyor bol yoğurt ve sarımsak tüketiyor sürekli burnu tıkalı sürekli grip gibi sizinde sinüzit olabilir mi benim o aşmıştı gripten ziyade kroniklesmisti
Eglenogren Meri-Mel olabilir açıkçası hiç kontrol ettirmedik. Benim sıkıntım kendime hiç bakmıyorum öyle bir vaktim yok doğrusu yemek, ev temizlik, işe gidip geliyorum bide bebekle ilgileniyorum ne bulursam onu yiyorum o yüzden sorun oluyor sanırım
Meri-Mel Eglenogren Rabbim şifa versin gerçekten sürekli hasta olmak çok zor bir şey ben hamile kalmadan doktora gitmiştim tam tedavi olamadan hamile kaldım ama o bile beni apey rahatlatti bir kulak Burun Boğaz doktoruna gözükebilseniz tahmin ediyorum sizi çalışınca her vakitte iş yapıp bebekle koşturmaca olunca kendinize bakamaz siniz