dlb97
Reflü teşhisi için çok küçük bebeğiniz, doktorlar belirli aydan sonra reflü tanısı koyuyor ama yine de 15 günlük kontrolünüzde doktora durumu bildirin. Bir iki kez başıma geldi onda da çok beslenmişti ve gazı tam çıkmamıştı o süreçte gazını çıkartmakta çok zorlanıyordu yaşadık bizim anne yanı beşiğimiz eğim alabiliyor o gün yedirdikten sonra gazını çıkana kadar yatırmayıp yattığında da başı daha yukarda olacak şekilde yatırdım ve bir daha yaşamadık. Yatağı eğim almıyorsa bile reflü yatağı alabilirsiniz önlem amaçlı veyahut kendi yatağınızın bebeğinizin baş kısmı gelen kısmını yatağın altından yükseltebilirsiniz ki süt geri gelmesin.