Üst dişler den dolayı çığlık çığlığa uyanıyor du bnde ayağıma alıp eline kumanda veriyor dum sadece onda sakinlesyr ayağımda da çok hafif salarim bugün onu.istemedi kesintisiz 10 dakika ağladı dinlene dinlene ya normal mi ağlaması bide hani calpol veryrm diş için jellimi kaybettim yok bulmyrm karanfill zeytinyağı karışımı birşey yaramadı ne yapabilirim sizler ne yapıyorsunuz bide ağrısı olsa uyumaz diye düşünüyorum karnı doyunca bilemedim 🤷 şaşırdım