Niss1 eşim de sesini keşfediyor diyor 😅 hayır dışardan birisi duysa bu bebeğe ne yapıyorlar diyecekler ☺️ gün içinde hava güzel olursa güvercin alanımız var oraya gidip hem yem atıyoruz hem de öğle öğününü veriyorum. Dolapları ona zarar vermeyecek şekilde düzenledim dağıtıyor. Ha bir de TV izletmedigim için radyomuz var şarkı dinleriz bazen dans ederiz ama o da sınırlı oluyor tabi.. Aslında otururken yapmaktan sıkıldıgımız çok aktivite vardı ama sizin de bebeğinizin oturduğunu düşünmüyorum başka bir şeyler bulmak lazım 🥲🌹