AryamH oğlum da ateşlendi maks 38.4 oldu
Normalde bende ilaçla soğuk uygulayarak düşürürdm ama boğazı acayip sıcaktı
Dün acile gittik doktor antibiyotik başladı boğazları baya kötü olmuş dedi
Bir günde oldu bu bile anlamadım hiç
Bekleme bence bi doktora görünmekte fayda var