terazikadini anne sütü alıyorsa bazen rahat sindire biliyor. Ama formüle mama alıyorsa çok saçma doktorun yazdığı bi gaz damlası ayrıca biraz zeytin yağı verebilirsiniz korkmayın poposuna uyarı verin lagma vermeleri lazım karnında sertlik var mı onu huzursuz eden . Kabızda bebekler çok rahatsız olmuyo ama kabız ve gaz oldumu sıkıntı başka doktor gitsin .