Kızlar 7 aylık kızım tam anlamiyla hem emmeyi bıraktı hemde sagdigim zamanda az olduğu için yetmiyor belki 2 3 damla zor geliyor emzirmeyi bıraktım ama goguslerim dolu aman aman bı doluluktan bahsetmiyorum ağrı sancı vs yok ama bunun tamamen gitmesi için ne yapmam lazım bilmiyorum da sagarsam yerine yeni sütün depolanacagini söylediler 20 gün fln oluyor kızım emmeyeli de napabilirm beklemelimiyim