Esmiraes yamacbebe benim kızım 9 ay 21 günlük. İlk günüm güzel geçti elhamdulillah çok zorlanmadım. İftar saatine yakın biraz susadım o kadar. Sütüm azalmaz inşallah gözlemleyip tutmaya devam edicem Allah ın izniyle
Emine_elis yamacbebe 11 aylık kızm evt tuttum orucu açınca sanki elim ayağım boşandı gibi vücudum titredi sanki ama gündüz iyi geçti
Esmiraes yamacbebe ben gündüz de çok fazla bişey yiyen biri değilim normal de. Kahvaltı akşam yemeği arada atıştırmalık kahvenin yanına. O yüzden çok etkilenmez sütüm diye düşündüm. Besin değeri yüksek gıdalar tüketip bol su içersek bişey olmaz diye düşünüyorum Allah ın izniyle
rayiha17 2 aylık olcak 1 hafta sonra. Tutmadım bugün ama çok tutmak istiyorum. 30 gün borç fazla 😥 napsam blmyorum. Emzikte tutmuyo. Sürekli aç bu çocuk denilen o çocuk benim çocuk sanrıım. Memeden hiç ayrılmak istemiyo. Çok halsiz kalıyorum.
yamacbebe rayiha17 sizinki çok ufak en çok emdiği dönemler benimki diş çıkartıyor çok emiyor ve ben emzirdiğimden beri devamlı yemek yiyorum tok olsam bile emdikten sonra sanki başım dönüyor o kadar kötü oluyorum normalde hamileyken bile acıkıp aşerme durumu asla olmamıştı
Melike_ikra rayiha17 senin bebiş çok küçük daha aşkm onun ihtiyacı var biraz sabır. Şimdi bol bol emsin maşallah ❤️
Melike_ikra rayiha17 evet keşke benim bebeğimde öyle emseydi de benim de belim ağırsaydı yorgunluktan mahvolsaydım. Bence gurur duymalısın kendinle bebeğinle ❤️ Bol bol sütün olsun inşallah 😍😍❤️ Yani keşke bende senin yerinde olsaydım öyle düşün aşkım
Eailesi4 yamacbebe geçen sene son günler tuttum 9 aylıklardı keşke baştan tutsaydm hiç azlama olması ve ikizleei emziriyorum
rayiha17 Melike_ikra çok iyi geldi gerçekten 🥲 teşekkür ederim tatlım. Eminim sende harika bir annesindir. Tanımasam da emin oldum 🌸❣️ sen ve senin gibiler iyiki varsınız 🤗
armut Bebegim 8aylık ek gıda da yemesi sıkıntılı basenleri zorla yediriyorum yoksa hiç yemeyecek emziriyorum tutmadım sütüm azalar die korktuğum için sık su içen biriyim tutmak da istiyorum ama tutmadım sizce napmam lazm
Melike_ikra armut bana kalırsa riske girme canım yemesi sıkıntılı diyorsun geriye sadece sütün kalıyor.senin Yemen gerekiyor ki bebişinde sütten beslensin. Sütten Kesildikten sonra tutarsın orucunu ❤️
armut Melike_ikra saol önerin için canım gelecek yıl Allah nasip ederse inşallah hepsini tutmak istiyorum Rabbim öğünleri görmemizi nasip etsin oruç tutan herkesin oruçlarını kabul eylesin inşallah
Baybars02 yamacbebe 2 aylıktı benim bebiş Ramazana denk geldiğimizde ben tutmuştum sutumde azalma gibi bı sorun yaşamadım. Uyku düzenimiz olmadığı için sahura kadar birlikte oturuyorduk iftara kadarda yatiyorduk çünkü 😮💨😅