mggto aslında mama kutularının üzerinde yazması lazım ya 1 ay içinde tüketilmeli diye bilemeyen daha çok insan var tehlikeli bir durum
Siz bu gece de gözlemleyin inşallah bişey olmaz korkmayın sadece mama bayatlamıştır eğer her zaman bu kadar kaka yapmıyorsa belki dokunduğu için bu kadar kaka yapmıştır yarın herhangi bi farklılık görürseniz götürün doktora içinizi ferah tutun
Bende 1 ayı 1 hafta falan geçerken bilmeden vermiştim bişey olmamıştı beni de ablam uyarmıştı sağolsun