Merhaba anneler bir sorum olacaktı 10 aylık bebeğim var ne gece ne gündüz emmiyor artık ısırmaya başladı ve sürekli biberonla su içmek istiyor ne yapmam lazım uykudayken emzireyim diyorum bu sefer ısırıyor ağlıyor göğüsüm şişiyor ağrı yapıyor sonra sütten mi kesilecek acaba tüm tavsiyelerinizi alırım