Valla bacım bu aynısı bizde de var ağlıyor bağırıyor feryat figan deli oldum artık bugün baya kızdım sonra vicdan azabı çekiyorum valla bu nasıl bir şey anam ağladı en ufak bir şey de ağlıyor yapma dediğini ila yapacak gece olmuş 1 30 daha uyumamış sabahın 7 sinde kalkıyor çözümü var mı acaba