pnr97 Bebegim 2 aylik ve gece gunduz uyumuyor gazi yok karni tok hayir anlamiyorumm hic bisekilde uyumuyor ve aaglagip duruyor sizce sorun ne olabilir
rayiha17 pnr97 evet aynen bende öyleyim. Deliricem az kaldı. Şuan çatlamak üzereyim hatta. Yok uyumuyor bacım. Uyku ilacı mı yazdırsam ne yapsam. Ya gece uyusun ya gündüz uyusun bu şekilde çok zor. Emzikte tutmuyor. Hiç dinlenemiyorum hiç
askbebegimmbenim rayiha17 4 aylık olucaz cuma günü aynı durum çığırarak ağlıyor onuda yeni öğrendi artık kucaktada durmaz oldu mahvoldum valla Allah yardımcımız olsun
rayiha17 askbebegimmbenim off evet yaa. İlerleyen zamanda bizmki de öyle olur. Çok inatçı zaten şimdiden teşhis konulacak şekilde meydanda yani.
pnr97 2 aylik bebek 120 cc mama yiyor ustune beni de emiyor. Doymadi diye biberonu tekrar uzattgmzda emmiyor yemiyor. Boluk porcuk uyuyor