Asiye1102 TBBS aşı olduğu gün biraz huzursuzdu onun dışında ateş olmadı çok şükür sadece aşıdan önce calpol vermiştim
Nilgunelaa TBBS bizde cuma günü olduk ateş olmadı ama çok huysuz şuan bile uyumak istemiyor ağlıyor sebepsizce onun dışında bir yan etki olmadı şükür
TBBS smran bende eve gelir gelmez verdim ateş olmadı ama gece beklemelimiyim şimdiye kadar cikarmiydi acaba @Asiye1102
TBBS @Nurbost Milkmama @Nilgunelaa sabah 10 gbinoldu aşıyı çıksa şimdiye çıkardı sanırım ateşi huzursuzlukta yok şükür ama bı korku kaldı içimde 🤦🏻♀️
Arzuubal Zuzum2023 menenjit özel aşı di mi yaptırdığınız bizde yaptırmıştık son dozları kaldı ama doktor 14.ayda yaptırın dedi bize
Zuzum2023 Arzuubal aynen özel aşı Biz bir yaş öncesini kaçırdık 13 le e doktor bir yaş aşısından sonra bir ay bekledik sayılır13 sonuydu sanırım