Ebruferit Sevgili anneler bebeğim 10 aylık oldu bu zamana kadar hiç bir emzigi almadı bende zorlamadim ama suan 3 gündür emzik emiyor neden acaba normal mi 😊 sasirdim bende hiç almayan bebegim biran da aldi sevinsem mi uzulsemmi bilemedim