5,5 aylıkken başladık bizde. Havuçla başlamıştık. Her tadım yaptığınız sebze yada meyveyi ilk gün 1 çay kaşığı ikinci gün bir tatlı kaşığı üçüncü gün bir çorba kaşığı vermeniz gerekiyor. Bunun sebebi doğduğundan beri sadece sıvı ile beslenen bebeğin bağırsağını yormamak ve alerji varsa tespit etmek. Buharda yada suda haşlayabilirsiniz ben hiç püre yapmadım hep pütürlü bıraktım catalla ezdim. Blw için çok erken yalnız riske girmeyin refleksleri henüz buna hazır değil. Her tattırdığınız sebzeden sonra üstüne ekleyerek gidebilirsiniz. Brokoli karnabahar hemen vermenizi önermem gaz ihtimaline karşı. Her tadım dan sonra su teklif edebilirsiniz ama içmezse de sorun değil. Havuç tatlı patates kabak bal kabağı ıspanak yoğurt muz armut elma şeklinde ilerlemistik biz. 7.ayda avokadoya başladık. İrmik eklemeye başladım ve öğünleri sabah ikindi olmak üzere ikiye çıkardım.Pirinç unu vermenizi önermem sağlıklı değil pirinçler organik değil maalesef ve bebekte şekeri hızla yükseltip düşürüyor. Kolaylıklar dilerim🌸