Selam kızlar bebeğim 9 aylık soğuk algınlığı almış ve dün gece ateşi 40 çıktı çok şükür ateşini düşürdüm 37 şimdi dewamli kontrol ediyorum ateşini ama bebeğim sanki boğazında balgam var hep öksürüyor hiç hali yok bebek çayları filan veriyorum ama iştahı hiç yok ne yapmalıyım tavsiyeleriniz neler ? Yarın doktora gideceğiz zaten ama tecrübeli annelerimiz başına şimdi benim başıma gelen siz ne yaptınız evde?