Esraprm bebeğim uyuduğu zaman gece sağım yapıyordum. Ardından ben de uyuyordum. Uyuyunca zaten süt üretimi artıyor o aralıkta bebek sütsüz kalmıyor. Bir de işe başladıktan sonra eve gelince bebeğimi bir göğsümden emziriyordum hemen uzun süre ayrı kaldığımız için, diğer göğsümden de sağım yapıyordum. İşten dönünce göğsüm dolu oluyordu zaten dolu iken sağmak daha kolay oluyordu. O sağdığım sütü ise bir sonraki gün için bakıcıya bırakıyordum.