Dün gece başıma geldi ve istemsizce buraya yazmak için baktım siz yazmışsınız. Tomografi çektirdik bizde gece hastaneye koşturduk sıkıntı yok dendi. Ama o kadar vicdan azabı çekiyorum o kadar kötü hissediyorum ki herşeyimi sorgulamaya başladım bakabilecek miyim diye. 6.5 aylık kızım ve gerçekten kafayı yemek üzereyim