Bebeğim 2.aya gircek az kaldı. Gaz sorunu yaşıyoruz yavrum sancılar içinde kıvranırken çok üzülüyorum. Nurse haveysin şurubunu aldım o iyi geliyor yalan yok ama bu sorunlar ne zaman bitecek? Ne zaman gece deliksiz uyuyabileceğiz😄 tecrübeli anneler yazabilir mi.. erkek bebeğim