queen_bee Geçmiş olsun aramıza hoş geldiniz 😂 Saglık olsun diyelim benimde oğlum kumanda vurup kırmıstı televizyonumuzu ve daha 1 senelikti garantiyede sorduk dısardanda sorduk TV fiyatı kadar istediler bide eskisi gibi olmaz dediler ve bizimki sadece ortada bı kısmında çizik vardı görüntü ve ses vardı ama yinede olmadı cöp oldu ve yenisi aldık ve duvara tavana yakın bir yere montaladık 😂😂😂