Gamzelina merhaba. Benim kızımın da kakasında kan görmüştüm bir süre önce. Gördüğümde 4 aylıktı. Biraz araştırdım küçükken test yapmıyorlarmış sanırım. Kendim süt ürünleri ve yumurtayı kestim kakası düzeldi. Ama bayramda ablamın ısrarıyla içinde süt olan şeyler yedim kahvaltıda. Kendisi hemşire ve süt ürünleri alerjisi yok diye ısrar etti. Gerçekten de kızımdan tekrar kan olmadı kakasında. Dün de eşim yumurtalı tost yapmış ondan yedim denemek için ve bugün kakasında kan vardı. Sizin sanırım sadece yumurta alerjiniz varmış. Kusura bakmayın biraz uzattım ama acaba sadece yumurta alerjisinde de kakada kan oluyor mu yoksa haftasonu yendiğim süt ürünleri yeni mi etkisini gösteriyor. Bir de kızım haftaya beş aylık olacak kontrole götürdüğümde alerji testi yaparlar mi merak ediyorum. Kendim diyet yaparım o sorun değil ama ek gıdaya geçtiğinde yumurta yoğurt falan yiyemicek diye korkuyorum