Daha önce hiç alttan muayene bile olmayan ben taktırdım. Doğumum sezeryan olmuştu bi o zaman sonta takılırken canım yanmıştı bir de spiral takılırken. Abartacak kadar ağrısı yok canım saniyelik bir işlem biraz dişini sıkarsan tamam. Benimki bakir 9 aydan beri var. Yan etkilerine gelecek olursam ilk bir kaç ay çok yoğun derecede kanamam oldu adet günlerimde. Ara lekelenmeler yaptı. Daha sonra da adet günlerimi uzattı yani en son onbes gün adet olmuştum ama kanın miktarı azaldı. Diğer yöntemler bana göre değildi ben bunu seçtim en azından birazcık dışını sıkiyosun baya gidiyor yani ama tabiki yüzde yüz koruma hiç birinde yok 🌸