Kızlar merhaba bebeğimi 6.ay kontrollüne hastaneye götürmek istiyorum ama çok fazla hasta var hastanede korkuyorum bebeğime bulaşır diye aynı kontrolü sağlık ocağında ki ebemiz de yapıyor zaten aşı için de bu ay gitmek zorundayız gitmişken orada kontrolü de yaptırırım sizce doktora gitmeye gerek var mı ek gıda için ne yapmam gerektiğini biliyorum ama çok kararsızım sizce doktora mı sağlık ocağına mı ?🥹🌸