Hayırlı geceler herkese, kızım 5,5 aylık kakasını yapamıyor yavrum, gaz cikarmasi kaka yapması o kadar iyiydi ki nolduysa iki-üç aydır zorlanıyor en son 20. Gün kadar sürmüştü doktor ek gidaya baslayin dedi basladim hayretmedi her gun bir vay kaşığı zeytinyağı veriyorum hayri olmadi banyo.sonrasi masajlar yapiyorum yok yaramıyor gazini bile pek çıkarmıyor artık yapınca da yeşil baya kivamli şekilde yapıyor kabız yani belli zorlaniyor çünkü tshlarina bakildi temiz sadece ts4 sınırda düşük çıktı her ay kontrol edilecek kan alinip ama ne yapacağımızı şaşırdık fitil.kullanmak istemiyorum bir iki kere anca kullandim alışmasın diye bu arada emziriyorum mama falan tuketmiyor