Arvisimm ilk doğum kilosunu veremeden sezeryan olup bir sene araya ikinci bebeğim geliyor ve ben çok korkuyordum öğrendiğim günden beri ağlıyorum yetememekten ikiside bebek ikisininde bana ihtiyacı olacak ve asla aldırmayı istemiyorum kendimi köşeye sıkışmış hissediyorum bu durumu yaşayan veya öngören anneler neler yaptınız merak ediyorum lütfen tecrübe eden anneler yazabilir mi ?
Sarikuzumalp Arvisimm İlk bebeğinizde ki zamanları hatırlayın. Hiç bir şey bilmeden büyüttünüz. Yetemiyorum dediğiniz zamanlar oldu ve hepsinin üstesinden geldiniz. Çünkü daha ana rahmine düştüğü andan itibaren o annelik iç güdüsü veriliyor anneye. İkinci bebeğinize de yeteceksiniz. İkisini birlikte büyüteceksiniz. İleride iyiki olmuş diyeceksiniz öyle düşünün. Oğlum 5 yaşına girecek keşke zamanında bir kardeşi olsaymış diyorum. Şimdi istiyorum ama yaş farkı keşke daha az olsaydı diyorum hep. Dünyaya gelen büyüyor takılmayın. Evet zor büyüyor ama ileride iyiki diyeceğiniz zamanlar gelecek 🥰
birfincantuzruhu Arvisimm şöyle düşün iki zorluğu aynı anda çekip rahata ereceksin. Kolay olmayacak evet belki ama rahata alışıp zorlanmazsın. Ben cesaret edemiyorum 3 buçuk yaşında oğlum. ALLAH kolaylık versin gül bahçesine çevirsin yollarını 🌸
pazartesisendromu Arvisimm ben istedigim halde bile kaygilandim cok normal.Bir ay once kaybettim cok uzuldum.Rabbim saglicakla kucagina almayi nasip etsin.Suan hormonlar,ilk cocuguna haksizlik mi olur,yetememe (gerci bu hep var) gibi gibi hisler.Kendine yuklenme
duygu_Ln3 Sarikuzumalp yas farki nedir canim benim de 3.5 yasinda kizim var ikinciyi istiyorum bende 🥰
duygu_Ln3 Sarikuzumalp evet bende onun icin yapmak istiyorum biraz daha durursam okul donemi su bu girecek kizimin okul dobemine kadar ikincinin de toparlanmasini istiyorum 🥰