Kızlar birkaç gün önce de post açmıştım ama bakan hiç olmadı tekrardan yazmak istedim…
Oğlum 15 aylık olacak sütten kestim hamile olduğum için şükür zor da olsa başardık lakin bu sefer de ek gıda ile ilgili problemler başladı. Benim oğlum çok seçici herşeyi beğenmez, tükürür.
Bu zamana kadar eline alıp yemesi birkaç sefer oldu canı istediği zaman yapıyor bunun 1 ay önce farkına vardık. Sizden ricam bebeğinize yaptığınız ve severek yediği ve sağlıkla kilo aldığı ek gıda tarifleri istiyorum. Uyumaya vaktim olmuyor inanın her gün ne yer ne yapayım diye düşünmekten beynim error verdi. 🥲