Ya kızlar 4 gün oldu doğum yaptım dikiş yerim tamam ağrıyor fena hadi ameliyat oldum normal yalnız sadece sol dikiş bitim yeri sızım sızım sızlıyor sanki ütü basmışlar gibi ve ayakta bir dk dan fazla durursam düşerim yani öyle acı bu normal mi cidden sanki içerde bi cerrahi malzeme unutmuşlarda o yapıyor 🤦🏻♀️