Menessasmom ecmerg viccı tercih ediliyor genelde ben minipicco marka aldım viconun güzel boyları olmadığı için yürümesi kışa denk geldi çokta memnun kaldım ayakkabılarıda şık ayeıca viccoda çok düz modeller