shrhyt Bir yabancılar kadar bile olamadık ,onların eylemi ,boykotu bile bizden kaliteli,gerçek biz de müslümanız işte her gün her dakika aklimdalae günlerce sütüm gitmişti hem deprem zamanı hem bu savaşın görüntülerinds Rabbim bize nasip etmiyor onlara yardımcı olmayı ne yazık ki