kuzeydeniz23 Merhaba bebeğim 5 ay 5 gunluk. Ek gıdaya geçince tadimlara kabız olmasın diye zeytinyayi ekleyeceğim Sanırım asit oranı az olması gerekiyor. Siiz hangi marka kullanıyorsunuz
esra91 kuzeydeniz23 ilhan sarı 0.1 asitli zeytin yağını kullandım oğlumda şimdi tadımlara başlıcam 5 bucuk aylık kızım onada onu aldım trendyolda satılıyor