Kızlar selam
Kızım 3 ay 19 günlük. 1 haftadır huzursuz ama bu akşam çok ağladı. Diş kaşıyıcı aldım kullanmıyor, ağzına koyunca aglıyor atıuor.
Dün eşim dentinox aldı. Mercimek kadar sıkıp günde 2 kez yani ağrısı oldukça sürüyorum yukarı ve aşağıya.
Dr jel önermiyoruz dedi ama çaresiz kaldım. Saatlerdir ağlayan çocuk şimdi mışıl mışıl uyuyor ama içeriği beni korkutuyor.
Var mı doğal önerisi olan?