canparem11 Kızlar demir takviyesine başlanacak 4. Ayımıza gireceğiz en iyisi hangisi? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız
24032023 canparem11 ocean kullandık memnunum ama bestiron aldırdım eşime bi de onu denicez daha iyi olduğunu duydum
girlmam canparem11 sidefer kullandık sonra oceana geçtik oceani vermesi de daha kolay geldi bize sprey şeklinde 400 lugu 600 lugu falan var doktorunuza sorarsanız hangisini alacağınızı söyler ayına göre bide sideferi buzdolabında saklamamiz gerektiğini söylemişti eczacı o yüzden degistik
Grimor88 Bestiron kullanıyoruz kızım tadınıda seviyor icerigide ocean’a göre daha temiz diye biliyorum
m_d_k34 Bestiron kullanıyordum bende ama demir değerleri çok düşük çıktı doktor ferrum şurup verdi aylar önce sağlık ocağıda vermişti ferrum ama kullanmak istemedim kullanmadım bestirona devam ettim yükselme olmamış maalesef ona göre kullanın.
blgeblk İçerik olarak demir oranı yüksek olan damla lipofix ben çok araştırdım bebeğime de lipofix kullanıyorum içeriği temiz bebeğimde severek içiyor. Ayrıca kabız vs yapmadı bununla devam
m_d_k34 Beratim17 önceki doktorumuz kilo başı 1 damla şeklinde söylemisti yetmedi kansız çıktı bende kendim takip ettigim doktorların soylemesine göre 22 damla kadar vermeye başladım yine yetersiz çıktı yeni doktorumuz ferrum yazdı artık mecbur vereceğim
esra91 m_d_k34 benim oğlumdada yetersiz olmuştu fermix +2 demir ilacı çok iyi geldi bize bilgin olsun o ilaç ile yükseldi demiri . şimdi 5 bucuk aylık kızım var direk fermix +2 başladık 4. ayda ona
m_d_k34 esra91 fermix mi kullansam ferrum kullanmak istemiyorum bana bile kabızlık yapiyodu ya illa çocuğuma yapar bide simsiyah diski yapıyor
m_d_k34 Beratim17 60 damlada çok ya kaç kilo ki bebeğiniz bestiron iyi ama fazlaca damla vermek gerekiyor demek ki ferrum kullansam hem kabız olacak hemde dişleri mahvolacak ama demiride çok düşük çıktı kansız dedi doktor bide
Grimor88 Gzm67 farketmiyor doktorumda öyle bi bilgi vermedi ben mamasindan yaeim saat 1 saat sonra veriyorum genelde aksam sabah farketmiyor