41 günlük bebeğim var sabah 9 da kalktı o saatten beri uyumuyor 2 tane gaz damlası kullanıyoruz gaz çıkarıyor emiyor mama vermiyordum göğüslerim hep sert olurdu bugün. Yumuşak ama doymasa çok ağlamaz mı biraz ağlıyor kucakta duruyor 5 dakika uyuyor uyanıyor ne yapıcam sıkıntısı ne anlamadım ve çok bunaldım