Bende 40 çıktıktan sonra doğum uzmanıma kontrole gittim . Ve bana 3 öneri de bulunmuştu kondom , spiral yada hap dedi. Hangisi koruyuculuğu iyi olur dedim açıkçası eşime kondumu hep kullanması konusunda çok da güvenmedim unutabilir de veya istemeyebilirde yada zevk almadım diyebilirde. Hap ı da ben almayı unutursam dedim ki hamilelikde başlayan unutkanlık halleri doğum sonrası da devam edebiliyo yeri geliyo ben vitamini almayı unuttuğum oldu mesela Spiral önerdi doktorum benim hamilelik öncesi de adet düzensizliğim vardı bide öncesinde bi düşüğüm olduğundan falan bide bi 3 4 sene ikinci bi çocuğu düşünmüyorum dedim . O zaman spiral dedi . Ve takıldı . 5 aydır onunlayız henüz adet de görmedim ben.