3,5 aylık bebeğim var. 2.aydan beri elleri sürekli ağzında. Bunun gelişiminin bir parçası olduğunu biliyorum ama son bir haftadır salyası inanılmaz arttı kıyafet değiştiriyoruz sürekli ellerini kollarını ısırmaya çalışıyor. Parmağımı temizleyip ağzına soktum yemeye çalışmıyor sadece ısırıyor. Sizce diş belirtisi gibi bişey mi anlamadım birinin kucağına veremiyorum hemen ıslatıyor herkesi