gerçekten delirmek üzereyim.. kızım 21 aylık doğduğundan beri hep yanına uzanarak uyuttum sonra bi dönem salaklığımdan yatağıma aldım yanında uyuya kaldım böylece bana bağlanmış oldu artık bensiz uyumuyor sürrreeekli uyanıyor yanında oturuyorum uyuyor gidiyorum 5 10 dk sonra ağlıyor yanıma geliyor yaşayan var mı Allah aşkına napıcam ben uyku eğitimi de çok pahalı