beyzabbygt evet hala memnunum ilk aldığımda dışarıyı göremezdi ama şuan görüyor sürekli araba değiştirdiğimiz için kullanımı da kolay oğlum uyuduğu zamanda rahat uyuyor 360 dönebildiği için yatış pozisyona alıyorum çok rahat oluyor hiç sıkıntı yaşamadık