2 aylıkken başladım süpürge sesine ve şu an 7 ayligiz kızıma açınca uykuya dalmasina yardımcı oluyor bazen hem sallayıp hem pis pis sesi acıyorum bazen süpürge sesi geceleri uyandığında açıp bırakıyorum kenara tekrardan uykuya dalıyor ilerde ne olur bilmiyorum zararı olurmu acaba ?